torsdag 3 maj 2012

Forex Mentor Utbildning - Min Full Story - Investment

fyra år sedan började jag min första handeln i online valutahandel i världen fanns det stor brist på resurser för lärande som finns tillgängliga, kunde jag inte få tillräcklig information för att låta mig börja live online-konto valutahandel framgång, alla mina källor av information och strategier handel gavs från Forex forum inlägg och med rättegången och fel från tidigare handlare och deras strategier handel, som utvecklats för att passa deras behov och deras potentiella ekonomiska möjligheter ..

Jag bestämde mig då för att köpa en av paket forex kurs för att bygga mina kunskaper på ett eolid marken och få en lämplig coacjing från experterna - eller så kallade! - Efter att jag köpte 2 av dessa paket, jag discoverd efter några timmar som jag tillbringade mina pengar för ingenting, någon gammal information bara samlas in och monteras på några e-böcker och säljs som forex kurser paket ...

Jag försökte att kontakta författaren av en thes kurser för att fråga honom om flera punkter om hans utbildning, och gissa vad? Jag fick något svar från honom, kontaktade jag honom upp till 10 gånger, men jag hörde inte ett ord.

Detta var lektion # 1 jag lärt mig: Det handlar inte om utbildningen är det om författaren av detta program, är han lever man? Han är en riktig forex handlare eller: han är bara en lärare i teoretiska lektioner i forex trading !.

lektion # 2 jag lärde mig var: Vad är graden av teknisk support efter köp hans program forex utbildning? ska jag hitta honom när jag behöver honom?

Efter ett helt år, skulle jag ha lämnat nästan forex trading och upptagen av andra företag, men en dag medan du surfar på internet fann jag med accedent hemsidan Forex Mentor, och en gång landade på huvudsidan, vid det första syn jag skrattade cyniskt och sade till mig själv: "En annan bluff!"

Men började jag läsa all information på sin utbildning och den viktigaste tanken bakom det: Pivot Points. Jag började återigen tänka på allvar för att återgå till forex trading, och beslutade att köpa det här programmet av Peter Bain, men för det första anblicken blev jag besviken för sitt höga pris ($ 495 för en hård kopia på CD-skivor, eller $ 349 i digital kopia ). Efter en kort tid av djup tänkande och försöker bestämma om jag ska köpa eller inte, sade jag till mig själv, förlorade jag i forex trading under de senaste flera tusen dollar, låt dem vara flera tusen PLUS 495 $!

Jag läste varje ord på Forex Mentor webbplatsen samlade jag alla information om författaren (Peter Bain) och hans historia i Forex och lagren på marknaden, läste jag många indpendent recensioner om denna kurs. Trots att uppmuntrade De viktigaste factores mig att köpa kursen forex mentor var som följer:

Begreppet Forex Mentor Trading System

1 - Program Författare: Peter Bain, läste jag en mycket mer om honom på internet och på sin långa erfarenhet inom området för handel med aktier, valutor, och det stora antalet framgångsrika affärsmän som utbildats av honom som uppnåtts goda handel resultat med till förmån för sin forex trading råd. Peater Bain har utvecklat en mycket framgångsrik handel strategi som bygger på Pivot Points, vilket beror främst på begreppet stöd och motstånd: När du ser priset bryter en vridningspunkt övertygande, det är automatiserade handelssystem där ute som automatiskt sparka in och köpa eller sälja , beroende på var priset kommer. Så i huvudsak dessa två faktorer ensamma står för varför andra indikatorer finns kvar inandning av damm. Bar mönster, MACD divergens, olika tidavläsningar ram och trendlinjer är definitivt föregångare till priset ändrar riktning, men i slutändan där priset är i förhållande till sin närmaste svängningspunkt, är den stora ledtråd. Knyta alla dessa indikationer tillsammans och du är säker på att ut-Fox Pris: s nästa drag.

2 - Denna coach alltid finns när du behöver honom, ger han en-mot-en feedback, tror han att varje forex handlare trainee har olika behov och kräver särskild uppmärksamhet, tillägger den här funktionen högt värde på sin forex utbildning <. / p>

3 - Medlemmar enda forum, där medlemmarna kan prata bara om allt som har med Forex marknaden och Forex utbildning. Detta är den viktigaste egenskapen hos detta program komma i kontakt med andra valutahandlare lägga till dina erfarenheter av lärande.

4 - Gratis medlemskap för 6 månader (199 $ value) medlemskap ensamt lika gånger värdet av den här kursen, efter en period av sex månader, kommer du att avdrag $ 100 för förnyelse, genom detta medlemskap får du dagligen följande material: Dagliga Video Frågor och svar - Det är rätt! Jag kommer personligen att besvara dina e-handel frågor via live-streaming video. Ni tror säkert att vi har gått från djupt slutet! Men återigen, vi fast beslutna att din framgång!

Dagliga Trading exempel och recensioner - Framgång genom upprepning mera Varje dag, kommer jag illustrera framgångsrika tekniker valutahandel med de senaste fria marknaden. Dessa filmer strömmas till din dator sätter dig framför action! Inget mer att läsa statiska diagram och text. Du kan se videon som helst för så många gånger du vill.

Dagliga Pivot Data för 6 stora Pairs - Vi beräknar de dagliga svänger för alla de stora valutapar & göra dem tillgängliga för dig. Så du behöver inte göra jobbet!

Forex Online Pivot Calculator - Finjustera valutahandel genom att beräkna dina egna pivot poäng. Handel andra marknader med samma principer vridningspunkt.

träffa lokala forex handlare i ditt område genom en av våra dussintals lokala användargrupper över hela världen.

Medlem Diskussionsforum - Diskutera forex trading strategier och tips med tusentals andra likasinnade aktörer från hela världen i vår medlem diskussionen forex forum.Fore mer information på kursens Forex Mentor komponenter:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.